2015. december 2., szerda

Köszöntő


Kedves Olvasók!

Blogomat, amelyet A képzelet szárnyán névre kereszteltem, elsősorban azzal a céllal hoztam létre, hogy megosszam néhány történetemet. Elsőként a Boldogság karácsonyra címet viselő kisregényemet szeretném publikálni, amelyről lentebb részletesebben írok.
Ám a saját írásaim mellett – mint ahogyan a „Bemutatkozás” menüpontban utalok rá – kreatív ötleteket és fényképeket is szeretnék megosztani.

A karácsonyi kisregény írói pályázatra idén nyáron bukkantam rá Nádasi Krisz írói oldalán. Ennek a kiírásnak köszönhető, hogy végül megszületett az a történet, amely már egy ideje a fejemben motoszkált.
A győztes szerzők művei a Könyvbe zárt karácsonyok című antológiában jelennek meg az ünnepek előtt.
Az írásom sajnos idáig már nem jutott el, de bekerült a 16 toplistás mű közé, ahonnan facebook szavazással még egy regényt továbbjuttattak a nyomtatott kötetbe.
A pályázattal kapcsolatos élményeimről itt írtam egy rövid összefoglalót: http://krisznadasi.wix.com/krisznadasiwrites#!karacsonyi-palyzat/co8t

Mivel a kötetbe nem kerültem be – mégis örültem annak, amit sikerült elérnem –, úgy döntöttem, egy kis bátorsággal publikálom a történetet saját blog oldalamon.
A karácsony témája mintegy keretbe foglalja a XX. század elején, Angliában játszódó romantikus történetemet. A kisregény középpontjában két jómódú család, valamint a személyzetük áll.
Írásomra nagy hatást gyakorolt kedvenc sorozatom, a Downton Abbey, mely által bepillantást nyerhettem a korabeli társadalomba, a szokásokba és a szép kosztümök segítségével megismerhettem az akkori divatot. Ennek ellenére természetesen egy új, saját történetet igyekeztem megírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése